torsdag 5 mars 2009

Vips är en tand framme!

Charlie ville låna min hand att tugga på och minsann kände jag inte en vass liten liten tand. Jag som i dag tänkte fråga grannen med grillen om hon brukar bli biten av sin lilla tjej som får två tandsingar. Åsså har min lilla godbit hunnit få en tand utan att jag märkt något. Magnus frågade om dom inte ska få feber men det har jag inte märkt.... Men, om jag tänker efter så gnydde han lite i går natt som om han drömde något otäckt och idag har han vaknat och börjat gråta varje gång han somnat. Men jag trodde han blev arg för han vaknade.....Däremot vill han inte visa den, även om Magnus försökte sig på visar-jag-min....

Fikade med grannarna med grillen idag innan promenad till Sickla. Rekade tapeter med dem på Fredells sedan gick jag vidare till Home in Harmony och spanade på JAB mattor och lite andra grejer.

Dagens TV: Sverigen värsta bilförare, hur fick dom egentligen ett körkort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails