lördag 21 mars 2009

Var det här lördag?

Charlie var inte bättre idag med förkylningen, snarare ett steg tillbaka. Höll honom inomhus så när som på en tur tvärs över gatan till Apoteket för att köpa mer näsdroppar. Han kippade som en fisk när jag skulle amma honom. Så det blev så att Magnus åkte själv och handlade mat på förmiddagen och sen hade han en date på Go Cart hallen här i Sjöstaden så av min vara-med-familjen-ute -i-det-vackra-vårvädret-lördag blev inte mycket. När vi var innomhus hade vi uppsättartema och Magnus skötte borrandet. Jag hade gjort det själv om han inte var så bra på det. Vattenpasset används flitigt, han mätar så noga och jag assisterar med dammsugare. Fick upp både taklampa och hallförvaring och skrivbordshyllor.

I kväll hade Magnus bjudit över 2 polare på grillning. Jag och Charlie fick vara med som tur var. Det är ju bra om Charlie kommer in i Racingvärlden, säsongen börjar ju strax och Magnus ska kuska Sverige runt med Cralle . Efter maten blev det nostalgitripp på you tube klipp där en 20år yngre Cralle sladdar runt på hoj.

Tur att man har förstående gäster då Charlie känner sig lite hängig. Skulle gått till grannen men insåg nu att klockan är för sent.

Dagens TV: Såg inte Robinson, missade jag nåt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails