fredag 20 mars 2009

Vårkänslor denna underbara fredag!

Efter ett överreklamerat 10 minutersbesök på Bvc där vi fick veta att vi ska borsta tänderna morgon och kväll, använda barntandkräm och senare elttandborste på våra kids åkte vi in till stan. Grillen, plan 8 och jag. Vi var lika frågande allihop varför vi inte bara fått detta på ett papper, en post-it lapp skulle räcka. När hon som höll i kalaset talade så varmt om eltandborstar trodde jag vi skulle få lite sponsring men det blev ingenting med det.

Efter frukost/lunch i Sturegallerian gick vi den sedvanliga rutten. Det härliga vårvädret, fakumet att det var fredag samt att barnbidraget kommit medförde mycket aktivitet i kassorna. Plan 8 hade god shoppinglycka och investerade i väskor. Själv intog jag en passiv åskådarroll och bidrog endast med glada tillrop.

Innan Magnus kom hem med hann vi städa också så då kunde jag känna mig nöjd med arbetsisatsen den här dagen. Som avslutning på veckan och början på helgen intogs ett riktigt riktigt gott glas vin med en rolig granne. Vilka historier...jag måste bara kolla in the ugly-naked-guy i huset mittimot hennes.....

Dagens TV: Samuelssons käkmuskler är större än mina biceps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails