söndag 22 mars 2009

Slapp söndag

Natten till idag var den första för Charlie utan att äta. Det var alltså inte den första som han sov hela natten men det var utan större protester som han lät sig gungas till sömns igen i sin säng. Vi hade tänkt ta ett race till veckan då han blivit frisk men när det gick så här bra så fortsatte vi så länge det funkade. Min mjölkproduktion var dock ovetande om det hela och jag trodde jag skulle åka på min första stockning men som tur var klarade jag mig.

Tog en tur med bilen till Ella Trädgård och skulle kolla om de fått in några nya orkideér. Just nu har jag ingen som blommar. Men det fanns ingen jag riktigt ville ha så istället blev det några påsar tomatfrön som jag ska så. Passade på att svänga förbi på jobbet också och säga hej. Sen började det snöa....

När jag kom hem var middagen påbörjad, grillen tänd och familjen på strålande humör.

Dagens TV: Missade Leila på landet igen.....Rackarns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails