lördag 7 mars 2009

Familjelördag, dan före dan...

I morse försökte vi ha sovmorgon. Men det är nya tider nu. Som vanligt vaknade han vid 7 och var pigg. Då brukar han få komma till vår säng och ligga och leka med sin mjuka bok så jag kan vila en halvtimme tills han börjar lugga mig i håret. I morse var han ju väldigt glad att även pappan fanns i sängen och han låg och tjollrade nån timme med viss uppmuntran från mig. Sen blev det långtråkigt tyckte den minsta så det var bara att ge upp. Men när vi väl kommit upp är det så mysigt att äta frukost med sin kära familj!

Vi hade väl ingen större brådska idag utan tog det ganska lungt. Jag tog jag en paus och drog en sväng på Cozy och köpte en lampa och sen in till stan. Galet mycket folk. Magnus bror och flickvän kom på middag och det bjöds på Creolsk gryta som Magnus lagat (jag var tvungen vila mig efter min utflykt). Sen melodifestival! Jisses, jag har verkligen sjunkigt lågt...

Charlie somnade gott iklädd pyjamas han fått av sin kusin Frans.


Dagens TV: Jag visste det var fler som tyckte Af Ugglas var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails