fredag 6 mars 2009

Frukost med mammorna, sen shopping -igen!

Ja fredag igen och idag steg jag in i doften av nybakade scones på plan7. En mycket trevlig och lyxig start på dagen att sätta sig vid framdukad frukost.

Sedan gick vi i samlad tropp till Cozy Vanilla nere vid vattnet. En mycket trevlig butik som jag ofta brukar gå till med både inredning och kläder till dam, herr och barn i trevliga märken. Tyvärr har de nu bestämt att de ska stänga och har påbörjat utförsäljning. Med 70% rabatt blir det ju inte mycket man ska betala så jag investerade i kläder från Nova Star och the Brand till Charlie i stl 80. Passade på att köpa två överdelar till mig själv från Hunkydory så jag slipper alla dessa korta tröjor som glipar.


Charlie känner säkert av tand nr2 för idag har han varit lite missnöjd. Gav honom en alvedon så han fick sova på eftermiddagen eftersom han liksom igår vaknade stup i ett. Bitringen fick ligga i frysen en stund och det såg han ut att tycka var skönt för tandköttet.

Dagens TV: Efter bröllopet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails