torsdag 26 mars 2009

Fattig men frisk

Visst är det typiskt, när man jobbar har man ingen tid men pengar att röra sig med. Men när man har tid att gå på affärer och caféer och sånt då har man inte ett enda öre över. Därför håller jag mig till 70% utförsäljningar, idag var det Hanky Panky´s tur.

I dag var de flesta glada för att solen var framme, men verkligen inte Charlie. Så fort det kom in en strimma i vagnen blev han arg. Hängde jag för en filt, ja då blev han arg för att han inte såg något. Jag får väl spöka ut honom i såna där små solglasögon för barn....Nu har vi bytt till sittdel på vagnen och jag tror den var till belåtenhet. Han somnade direkt han provade den.

Efter gårdagens besvikelse på NK´s kökskväll i går kväll kollade vi in trädgårdskvällen i kväll. Lite erbjudanden av olika slag och goda snittar gjorde det trevligare än igår. Men det blev inga inköp, istället åkte vi hem och smög över till Square och jag blev bjuden på Mojito som ett tecken på att sommaren har börjat! Tack grannen, det var behövligt.

Dagens TV: Undrar om jag skulle klara mig utan tv en dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails