söndag 29 mars 2009

Sommartider

Ja i morse blev man av med en timme. Vi fick lära oss den fina minnesregeln ta fram grillen och ställa tillbaka grillen av plan 6 igår. Det var ju en ramsa passande Magnus.






Idag blev Charlie 7månader. Eftersom han fick ett garage i 6månaders present blev det en bil till det i dag, en svart från Kalikå. Den tredje bilen i ordningen totalt. Och jag har inte gett honom någon docka än.....Det här stämmer inte riktigt överens med mina åsikter angående könsroller och barnuppfostran. Försöker försvara mig med att jag skulle gett samma bilar till en tjej. Ska åtgärda detta snarast.

Charlie och pappa började läsa gratistidningar men det spårade snabbt ur...Men vi hann ialla fall läsa att Coop Konsum i Hammarby Sjöstad är dyrast i landet. Visste att det var höga priser men det här är ju larvigt. Det är ju norr om stan pengarna finns! Snål som jag är handlar jag så mycket som jag kan på Willys i Sickla.








Dagens TV: Inget F1 fick man se, viasat motor skulle man ha haft.

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails