måndag 30 mars 2009

Liten tomat ser dagens ljus

Hej då ny soffa och Hej nudlar och pannkaka. Idag fick jag så även jag mitt skattebesked, öppnade det med viss bävan....befogat visade det sig. Det var också 5 siffrigt som för andra bekanta. Bara det att det stod som du ska betala framför. Ja det är ju inte så att man skrattar hela vägen till banken. Men som man brukar säga, vi är ju tack och lov friska.

Snart är vi självförsörjande på körsbärstomater i alla fall. Det verkar bli många små tomatbebisar. Jag börjar tro jag gjorde en felberäkning så det blir väl värsta djungeln på uteplatsen. Mysigt.

Dagens TV: Halv åtta hos mig ser man för Helge Skogs kommentarer.

2 kommentarer:

  1. Fy vad orättvist! :(
    Du får se till att bli triss- eller lottmiljonär inom kort!

    SvaraRadera
  2. haha jag älskar också Helge Skoog, först hatade jag han sedan en dag så vände det bara!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails