söndag 8 mars 2009

Grattis pappa!

De flesta av Magnus kompisar kommer alltid ihåg hans födelsedag just för att det är på internationella kvinnodagen. 1000 kramar och GRATTIS säger vi till pappan i familjen.
Grattis säger vi också till alla kvinnor!

Charlie vaknade som vanligt 6.30 men kunde roa sig till 7 då han somnade om igen. 8 vaknade vi igen och då steg vi upp och gjorde i ordning frukost så pappa fick sova. Presenten hade jag hyrt in på plan6 så Magnus inte skulle fatta misstanke. Men, nu är det ju som om han kan läsa mina tankar och jag har ändå jobbat hårt på att han inte ska kunna förstå något. Sparat pengar i smyg i en liten ask, gjort grundlig marknadsundersökning vilken grill som skulle passa, och igår -åka och hämta den och baxa in den i huset utan att han skulle se eller undra vad jag gjorde för ärende. Tror ni jag lyckades? När han läste på kortet att presenten stod utanför dörren säger han i ögonblicket han öppnar dörren -Är det en grill!?

Nu planerar han redan vad vi ska grilla imorgon till middag....

Dagens TV: Ser med skräckblandad fötjusning fram emot Wipeout i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails