tisdag 9 juni 2009

Vi vann!!

Kollade precis mina mail och blev så glad och överraskad! Jag hade fått mail från Boink . När jag öppnar det tänker jag, -ja nu får man väl veta vem som vann. Jag har inte vunnit nåt på länge så jag hade inte ens en liten hoppas-tanke på att vi kunde ha vunnit.

Tack till alla er som var med i vår Barbatävling! Här nedan hittar du vinnarna!

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS Denna gång hade följande personer tur att vinna!
xxx från Eslöv
Angelica & Charlie från Stockholm
xxx från Haparanda


Hajar ni, -ANGELICA OCH CHARLIE , Radarparet liksom! Woho nu får Charlie en stor barbapappafigur trots allt! Jag måste nästan gå och väcka Charlie och berätta...!

3 kommentarer:

  1. haha vad kul GRATTIS från oss på Clarion :)

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till en bautabarbis, skulle inte P tacka nej till heller :)
    Komiskt att vi va på samma buss igår :P

    SvaraRadera
  3. Ja tack tack, inte ofta man vinner nåt. Som dessutom är fint.

    Det där med bussen var ju riktigt lustigt...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails