söndag 28 juni 2009

Båtåka

Igår fick vi en härlig dag på Cralles Crazy Days. Badkruka som jag är hoppade jag ändå i när jag höll på bli helt överhettad. Vi skulle se starten av Cape North racet. Och tydligen såg vi det också, 5 båtar som inte var i närheten av varandra som brummade runt. Får det kallas för race? Fiasko kallar jag det. Fast festen efteråt kan man inte kalla fiasko.....
Vid middagstid åkte vi hem och grillade älgfilé med mormor. Starkars Bengt som inte var med när det faktiskt är han som har fyllt vår frys med älgkött. Efter Charlie somnat drog vi tillbaka ut till Jungfrusund. Då var jag och Magnsus rejält efter, alkoholmässigt sett. Champagne verkade vara det enda rätta och folk dansade på stolar och bord. Men bra musik, bra stämning och den fantastiska omgivningen blev det en riktig rökarkväll. Fast Jungfrusunds marina har nog en del städning att itu med idag.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails