onsdag 3 juni 2009

På egna ben

Jag stog och vek tvätt och Charlie drog i väg med en socka. Då jag vänder mig om står han på fötterna med böjda ben och med händerna i golvet. Men så börjar han trycka sig upp och plötsligt står han där. Raklång, med händerna rakt ut. Jätteglad. Eftersom man hinner tänka tusen saker på typ en sekund tänkte jag bla på Magnus. Skulle jag ta kameran som var en armlängd ifrån och föreviga detta eller skulle jag gå mot det som kunde bli veckans krash. Jag valde kameran. Men i samma ögonblick som den fokuserar tappade Charlie fokus och åker i golvet. Som tur var med rumpan. Inga ledsamheter där inte. Undrar vad som händer i morgon?

1 kommentar:

  1. spännande, snart har vi en gåendes charlie! snart behöver han inte skjuts av feli och hennes vagn med andra ord....

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails