torsdag 11 februari 2010

Läggdax

Det här med Charlies öron och hans känslighet för ljud förstår jag mig inte på. Magnus utlöste just brandlarmet här då han släckte ett blockljus som brunnit lite väl djupt. Det tog en liten stund innan han fick ner brandvarnaren och ur med batteriet. Charlie rörde inte en fena. Läggning är ju lite känsligare. Då kan man inte ens smyga förbi så tittar han upp som en liten jordekorre i spjälsängen.

Appropå läggning blev jag häromkvällen kallad för Papphammar av min käre man då jag vid Charlies läggdax bara skulle in och hämta några grejer men råkade tappa och riva ner allt jag kom i kontakt med. Så räddar man en störd läggningsprocedur med ett skratt.

2 kommentarer:

  1. vi har inte ens en brandvarnare..usch vi måste fixa det!ha en skön helg;)

    SvaraRadera
  2. Shit, men det är typ samma här!
    Haha, Papphammar var rätt roligt, dagens skratt :D

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails