tisdag 16 februari 2010

Fever...

Hemma igen med lille Charlie som nu har feber. Natten till måndag slog det till så det blir till att vara hemma några dagar till. Frossa fick den stackarn i går så han riktigt skakade. Efter Magnus kom hem åkte jag och handlade lite mat. Man vet man är uttråkad när man längtar att åka till mataffären. Resten av butikerna hade ju fortfarande öppet och jag hade tänkt kolla in Casbah som byttt lokal men väl där hade jag inte ork. Jag måste vara på väg att bli sjuk jag med tror jag...

Nu har han tagit en liten tupplur efter en febertopp så jag ska passa på att fixa lite..
 

2 kommentarer:

  1. Men då är ni sjuka igen =(
    Hoppas han mår bättre idag!

    SvaraRadera
  2. Snälla nån lilla vännen vad han drabbas
    kramar farmor

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails