fredag 19 februari 2010

Fortfarande feber...

I dag trodde jag han skulle få vara helt feberfri men nu när han la sig fick han lite temp så vi får väl se..Det blir ju i alla fall inget dagis i morgon....Vi får glatt hålla tillgodo med varandra en dag till. Vi är väl ungefär lika less på varandra. Han är trött och less och jag känner mig stressad för sånt jag inte hinner med. Han brukar ju alltid vara så duktig på äta men nu har det varit lite lirkande. Sen försöker vi roa oss med köket, måla, pusslar och bygga koja. Dansa är roligast, han har sånt bra sving i knäna. Sen när det blir för jobbigt så sjunger vi och då är han ju världens sötaste som gör små rörelser och sjunger med....

Sen vill han ju såklart ut. Han tar på sig skorna några gånger om dagen så då går vi ut i trapphuset och kollar posten (efter en avi på tv-boxen) och åker lite hiss. Nu har jag dock ringt till Fast Tv eftersom vi inte fått boxen som skulle varit hos oss i går och ..(gissa nu..) -Det visar sig att den inte är skickad än! -Och dom har ingen att skicka heller! Vilket pajasföretag.....vi har ju inget alternativ eftersom den måste vara kodad av dem. Lånade en hög med film av plan 4 i går kväll..

Farmor lämnade en bonuspresent till Charlie och det kan tänkas att vi kommer behöva öppna den i morgon....fredag och allt som det är!



2 kommentarer:

  1. Men vad jobbigt, usch det är den här årstiden, vi behöver SOL!

    Jag kommer sluta blogga på spotlife, men finns kvar på samma adress ; )

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails