lördag 5 september 2009

Morfar och Gunilla på genomresa

Morfar och Gunilla kom förbi idag på lunch och obligatorisk latte. Presenter hade de med sig också som Charlie genast ville leka med. Sen var det dax för gästerna att åka vidare mot varmare breddgrader så vi följde med in till stan med båten. Och tur var väl det att vi tog båten så att de inte blev instängda i en tunnelbanevagn på t-centralen.

Foto: morfar



Vi strosade på stan och skulle åka hem då jag upptäckte att jag tappat min gosiga Day-halsduk men den fanns ju såklart inte kvar. Det tog mig en och en halv timme helt i onödan. T-centralen var ju avstängd pga branden vilket gjorde att det att det att det blev kaos även bland bussarna så det gick inte ta sig någonstans. Men, nu är man ju hemma igen och ska mysa i soffan med min käre man. Ny halsduk får jag köpa mig till veckan då jag ska på mingelmodevisningskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails