söndag 13 september 2009

Militär? Nä!

Efter barnkalaset (aj aj öron) tog jag och Magnus äntligen vara på att mamma är här och gick ut själva. Mat och biobesök. Såg en glad film med snygga kläder i, the ugly thruth. I går såg jag och mamma förresten Mammut på Dvd. En helt annan typ av film än ovan nämnda, den hade lite mera budskap. Grymt bra. Får en att tänka till.... Men, innan filmen i kväll hade Försvarsmakten en reklamsnutt. Dom har ju reklam överallt numera hur dom nu har råd med det. Och då kom jag på det. -Det var ju militär jag var ämnad att bli enligt det där personlighetstestet jag gjorde. Eftersom jag troligen stött på "The Devil in Disguise" är det hög tid för ett karriärsbyte. Har därför gjort testet som ska visa om man passar som yrkesofficer. Och jag blev faktiskt lättad att jag inte verkar vara the perfect match för armén. Min fascination för grönkläder är dessutom över sedan många år. För det fanns en tid när M90 byxor fanns i min garderob. Believe it or not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails