söndag 10 januari 2010

Dubai nästa

Så var väskan återigen packad med sommarkläder. Mormor ska vara barnavakt nu en vecka medan jag, Magnus, hans bror och resten av 14-mannateamet ska till Dubai på jobb. 24timmarsrace hägrar och innan själva racet är det tester och kval och prylar så vi blir alltså bort en hel vecka. Jag och en annan tjej ska sköta markservice. Detta trots att jag fått betyg som bästa chip vid ett tillfälle av Magnus. Visserligen var det bara han och jag på porsche club race. Men ändå. Jag bytte däck i hällregn. Och tog lite lufttryck och temp. Nu lär jag inte få komma i närheten av bilen. Det står liksom lite mer på spel....Vi får väl se hur det går.

3 kommentarer:

  1. Spännande:) Lycka till!
    Tack för infon om DK:)
    Ha en trevlig resa!

    SvaraRadera
  2. åh ha en trevlig resa!!kramkram...

    SvaraRadera
  3. Spännande, lycka till imorgon!!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails