lördag 11 april 2009

Ja Glad Påsk till alla!

Finaste dagen på länge och jag har bara varit uppe små korta stunder. Man ser i alla fall väldigt bra ut genom fönstren. Själv ser jag inte så bra ut efter att jag lyckats få en matförgiftning. Då är man inte så kaxig. Magnus i Karlskoga och Charlie som vill leka. Som tur var kunde mormor och plastmorfar stanna några dagar till. Guld värt, vad skulle jag annars göra?! De kidnappade Charlie i morse och nu vaknade jag. Känner mig hyfsast bra och vill i alla fall inte sova mer just nu. Är nästan lite hungrig men vet inte om man vågar äta än...Men ät mer ägg och godis ni som kan. Glad påsk!

2 kommentarer:

  1. Aj aj aj låter inte alls skoj. Tur att matförgiftning bara håller i sig i en dag. Hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Nej inte så roligt. Men nu börjar det kännas helt okej! Hoppas man kan njuta av det fina vädret i morgon. Hälsa familjen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails