onsdag 1 april 2009

Lattemorsor på vift

Förutom lunchbreak hemma höll vi oss ute idag. Promenad till Sickla med plan6 efter frukost och fuskade med buss hem för att hinna hem till lunch. Sedan visade det sig att även grannen med grillen (gmg) var sugen på en latte och vi satte oss i solen på Spesso. I like uteservering. Det är verkligen drag i solen så här års, tur att påskkärring looken snart är aktuell. Måste bara hitta något att skydda ögonen med. Jag kommer ju se ut som ett russin om man ska kisa så här. Fint väder och inget särskilt att göra gjorde att vi åkte vi till Nacka Forum. Alltid trevligt med utflykt. Några timmar senare fick vi nice promenad hem från Sickla Udde då kidsen sov.
När vi väl kom hem vid 18 bröt Charlie ihop. Jag hade tänkt att vi skulle äta middag och jag skulle hinna fixa i ordning mig innan vi skulle till plan7 kl19 på me&I klädföräljning. Istället blev det hysteriska anfall från tomma intet som slutade med att jag fick lirka i Charlie mat medan han skrek mellan varje tugga. Jag såg ut som en blöt katt efter en 5sekunders dusch. Väl där höll han sig hyfsat lugn och efter gröt när vi kom hem slocknade han direkt. Jag åt gott fika till middag men lagade för säkerhets skull mat när jag kom hem och åt efter Charlie somnat. Det är ju inte lätt att vara varken mamma eller bebis ibland.

Dagens TV: Discovery verkar ha fått ny logotype.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails