tisdag 17 november 2009

Vaccinationshysteri

Skulle försöka vaccinera alt ta blodprov på Charlie "lite snabbt" efter dagis. Haha...det kunde jag ju glömma. För de som känner till Lugnets Bvc så ringlade sig kön ut så man såg den på Lugnets allé. Där stog föräldrar och barn i varierande åldrar i regnet. Jag gick i alla fall in för att fråga min fråga och kom inte längre än två steg pga alla vagnar. Personalen var högröd i ansiktet med stirriga ögon och försökte baxa sig fram mellan rummen. Oj oj. Hon som stod vid dörren gav könummer 25 till mannen framför och jag frågade henne om jag ska vaccinera Charlie eller inte. Svaret var Ja och att inga blodprov tas för att fastställa om man haft svinis. Det är bara att vaccinera på. Det blir till att köa imorgon då..?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails