tisdag 26 maj 2009

Sommar och sol!

Nu är vi solo igen på dagarna min kille och jag. Mormor vinkade vi av i går. Trist för Charlie som "ropar" och tittar mot sovrumsdörren när han vaknar kl 6 och väntar att mormor ska leka med honom. Trist också för mamman som inte får sova längre på morgonen. Sen så klart trist att sommarböljan Arne kom precis då mamma drar efter att ha varit här i fem dagar. Det har varit så varmt att jag nästan tänkt tanken att det är för varmt. Men, då hejdade jag mig och insåg att om jag klagat på kyla, regn och blåst i snart ett år och äntligen får sol ska jag banne mig vara nöjd. Därför är jag nu röd som en kräfta och dricker vätskeersättning. Ha ha, det hade varit roligt. Nej, man (läs Charlie) har liksom inte möjlighet att vara still så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails