fredag 29 maj 2009

Ny Mamma!

Pappa har ännu inte kommit hem. Han var nämligen tvungen att smita från jobbet några timmar i dag så mamman kunde fixa barret. Vi möttes på Ekman Hair, han tog Charlie och satte sig på Dannes cafe i samma lokal och jag kunde bli friserad och färgad i 2,5 timme. Se drog han på jobbbet igen. Det var första gången jag går till frisören och ber om en lugg. Annars har jag bara blivit lurad till lugg. Och sett ganska fånig ut. Ganska snart efter ingreppat har jag ångrat mig och haft en irriterande lugg på utväxt. Jag fick tillslut ha som mantra -Inte klippa lugg, inte klippa lugg så jag inte skulle falla för den klassiska -Vad tror du, skulle du inte vilja ha lugg? Det var nästan så jag trodde de fick en bonus varje gång de kunde lura något stackars osäkert flickebarn. Nu har jag en sådan lång lugg att det kan liksom inte bli irriterande då den växer ut. Det är på den irriterande längden redan nu. -And I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails