söndag 24 maj 2009

Far och son

I dag fick Pappa och Charlie ha en dag tillsammans. Sportiga som dom är knatade dom (..ja eller Magnus i alla fall) upp för Hammarby backen. Som om inte den promenaden var nog drog han sen till Sickla Beach café och åt glass. Vad ska jag säga...ungefär som mina dagar som föräldraledig brukar se ut..? Eller nej. Såg ni förresten Schyffert på Cikus i går, The 90´s -ett försvartal. Jag har varit lite skeptisk mot honom men herregud vad fel jag haft. Har ni inte sett det och är född slutet -60 eller mitten -70 MÅSTE ni se det. Är ni födda annan tid så...ja, ni måste ni se det också het enkelt. 1timme 48min tar det. http://svtplay.se/t/111146/the_90_s_-_ett_forsvarstal


När jag och mamma/mormor kom hem låg min lilla och min långa pojke på uteplatsen och myste.

Sen blev dom trötta och la sig att sova. Jag och mamma/mormor passade då på att dricka kaffe och beundra våra nya naglar. Nyvakna pojkar tittar ut en och en halv timme senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails