söndag 19 juli 2009

Samba med lösnäsa

På väg hem hamnade vi mitt i någon typ av sambalirare på Götgatan. Av någon anledning får jag lätt ångest av lösnäsor. Trummisarnas utstyrsel med löshöknäsa, ansiktsmålning och hatt fick därför inga poäng av mig. Vi var dock tvungen att stanna och kolla hur vår egen slagverkare gillade trummandet.....men vi fick ingen större reaktion. Han såg mest förvånad ut. Förmodligen ville han spela själv. Eller så var det näsorna. Undrar vad vårat Sambaproffs Lilly skulle sagt om detta... ?

1 kommentar:

  1. Ja 1 vecka hinner man mycket om man tar flera om dan, ett måste när man inte är uppe så ofta, stackars barn som har flängt runt och haft det jobbigt med sömnen. Så det känns skönt att vara hemma igen :)
    Ser ut som att även Ni har haft en massa skoj för Er, och hela familjen dessutom, wow!
    Jättehärliga bilder, Harry var för skön :D
    Tack och tack, jag får vara nöjd så länge, nu ser jag bara fram emot när gymmet öppnar i september så man kan shapa lite!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails