torsdag 29 april 2010

Wow!

Mormor har åkt hem idag och igår gick Magnus och jag ut själva och åt. Märkligt hur sällan det är numera.....Vi var på en av Melkers resturanger och då är man ju inget annat än helnöjd när man åker hemåt. Charlie var som tur var glad att se mig hämta idag och utbrast -Porschar därborta. Wow! Senaste tidens orolighet bottnar väl i en utvecklingsfas för nu säger han massor av nya ord, tex sa han lastbil om en lastbil. De har hittills hetat sopbil. Och från att ropa åtta och lite siffror på måfå senaste veckan stod han i kväll och räknade pusselbitar. I alla fall från tre till nio. I rätt följd. Hurra säger jag på Charlies 20månaders dag! Kanske är det inte med samma entusiasm jag ser min födelsedag komma närmare...och att mormor åkt kommer väl både han och jag bli varse i morgon bitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails