måndag 26 april 2010

Shoe Hunting

Idag fick jag två skoillusioner spräckta. Hade fantiserat hur himla bra det med dom i min garderob. 
1. Hade fått för mig att jag likt Måns mamma skulle ha en sko från Rizzo. Den var dock slut i min storlek, närmast var Täby. Kunde ta bilen dit då Magnus kommit hem från Danmark vid 12 (då hade han kört hela natten därifrån samt fixat en växellåda på fm så han var rätt trött) för att upptäcka att den inte alls passade min fot. Blev utan sko och åkte hem.
2. Har suktat över ett par stövlar som funnits kvar i ett ex i min storlek. Ett bra tag har jag väntat på att de ska sätta ner dem. Idag gav jag upp. Köpte dem och kånkade hem största skokartongen hej och hå. Och vad får man säga till dom om inte hej då för de såg inte alls ut som jag tyckte de gjorde i affären.

Tur jag hade lite bättre shoppinglycka förra helgen!


 

1 kommentar:

  1. Skulle gärna också ha några rosa fina Acnepåsar ståendes här =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails