söndag 11 april 2010

Update

Veckan gick i ett. Magnus borta på test så jag vet inte vad som hände när. Om det nu hände något. På lördagmorgon var det i alla fall dax för Miniplask. Övningar var bla kasta barnet mellan sig, om man nu var två föräldrar. Jag kastade upp i luften (och fångade också såklart),  hoppa från räcket eller kanten och få barnet att simma tillbaka (jo tjena) samt sk apgång längs räcket. Spännande och se vad nästa steg blir...

Magnus kom hem sent på lördagskvällen men var ändå hygglig och gav mig en sovmorgon till 10. Hade mysig dag sen med test av trehjuling och besök på Zetas, min lilla oas.

Sen ringde jag Day också förra veckan och efterlyste deras utförsäljning som alltid brukar vara så bra. Men i år skulle det inte bli någon....fnys.

2 kommentarer:

  1. Kan han simma och hoppa själv från kanten? ; )

    SvaraRadera
  2. Kul med miniplask, vart går Ni?

    Zetas ägs av 2 underbara människor vars barn går på Paulies dagis :) Där kommer vi hänga i sommar!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails