onsdag 9 december 2009

Julgran

Jag gick på bio i kväll och skickade Magnus att hämta en gran jag sett ut. Jag vill ju helst ha en kungsgran men nu hittade jag en riktigt fin rackare. Tät är den så man knappt ser stammen. Magnus hade lite svårigheter att ta hem den faktiskt då den också väger lite. Han hade Charlie med sig i vagnen och Charlie och granen fick på något sätt dela på den. I bland är det nog tur att man inte ser allt.......



När jag kom hem möttes jag av härlig granbarrsdoft. Mysigt. Bakslaget blev att belysningen precis pajat och att stammen var för kraftig för vår julgransfot. Som tur är har vi ju våra räddare i nöden på plan 6. De levererar inte bara en fot till dörren utan bjussar också på hembakt biscotti!    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails