söndag 4 oktober 2009

Kanelbullens dag

Ska man äta bullar ska man göra det på Saturnus. Så självklart firar vi i våran lilla familj kanelbullensdag där. För de som inte vet har Saturnus på Eriksbergsgatan de största bullarna. Dessuom får man latten i en stor soppskål. Väldigt mysigt och trevligt ställe, betyg 5 lattemorsor av 5 möjliga. Sen gick vi en mysig höstpromenad i Humlegården och sparkade på nerfallna löv. Kameran glömde vi hemma, rackarns.

*Men, jag tog ju med mig min halvätna bulle hem! Därför bildbevis här:


1 kommentar:

  1. Det var inte en liten bulle det, lyx :)
    Själv blev det ingen bulle idag, det är mera brorsans dag än bullens.
    Och ja han är rätt rolig, han skickade sms till mig igår och skrev att han var så glad att han skulle få köpa snus.
    Nu är ju bara frågan vad jag ska köpa till honom i present.
    DU brukar vara grym på sånt så kan inte Du ge mig tips???? ;)
    Paulina tackar för kramarna och hälsar att dem har hjälpt!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails