torsdag 26 februari 2009

Lunch med mammorna, sen shopping


Idag bjöd jag mammorna i huset på lunch. Plan 8 hade besök men övriga 4 mammor med bebisar var här. Gick sedan en sväng med plan 6 & plan 7. Tog färjan till Sofia och gick strandpromenaden till Sös och ner Rosenlundsgatan till Zinken. Som plan 7 sa, man blir lite nostalgisk när man ser Sös. Jag är så otroligt tacksam att allt gick bra då charlie föddes. Han föddes med kejsarsnitt och o la la vad skönt det var när det beslutet togs. 15 min senare var jag spinalbedövad och under uppsikt. Det är det som jag gillar med sjukvård, alla har sina roller och är totalt fokuserade på vad de ska göra. Där är det inget tjabbel. Nu har man ju också hört om andra som på samma ställe fått helt andra upplevelser så jag är jätteglad att det gick bra.

Fortsatte själv mot Mariatorget och gick in på Pure and Simple. Kunde inte motstå en tajt bomullstunika från Line of Oslo. Köpte också ett garage från Kalikå, men schh, säg inget till Charlie för han ska få det i 6mån present! Bilarna var dock slut där så jag får köpa dem på nåt annat ställe.

Dagens TV: Började se reprisen av Rosing men kunde inte fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails