måndag 7 juni 2010

Weekend i Gbg

Kom hem igår från Göteborg. Pigg och utvilad vet jag inte om jag var men glad och tillfreds efter en på många plan lyckad helg. Främsta anledningen att jag åkte var stadsracet i STCC och Carrera Cup som körs i Frihamnen. Från att ha koordinerat gäster och catering sedan 05 blev det ett uppehåll då jag blev gravid med Charlie. I fjol var jag bara på försäsongstest och sedan på finalen. I år blev alltså den fjärde tävlingen den första för mig.... Roligt var det i alla fall både att vara iväg hemifrån, bo på hotell, träffa alla gamla kollegor, dansa loss till sena natten och hinna träffa syster Ida. Ibland kan ett kort möte bli så mycket mer än bara alldagligt prat. Man får svar och kommer till insikt. En sten lättare kom man hem till efterlängtade Charlie som varit med Mormor och Bengt.

1 kommentar:

  1. Låter inte helt fel ; ) tror det är dags för en hotellhelg här med snart...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails