torsdag 25 mars 2010

Hey garden!

Charlie var pigg som en mört idag. Lämnade honom och tog mig till Wallingatan för Hanky Pankys utförsäljning. Upplevde den bättre sist så jag hittade inget att piffa upp lilla underklädeslådan med. Gick Drottninggatan ner mot T-centralen och ser butiker öppna för dagen. Kommer närmare H&M och ser något tumultartat och inser att det är ju i dag Garden Collection släpps. Hade helt tagit fel på dag igår. Trängde mig in i virrvarret och rycktes med. Herrejösses vad folk bar kläder. Hade tänkt köpa den blåblommiga klänningen (2:a i raden nedan) men den var det verkligen huggsexa om så det blev så jag köpte den vit/rosa blåsan (längst ned) i nästan min storlek. När jag nu ska ha den....får väl bjuda till Garden Party själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails