torsdag 13 augusti 2009

Sparbil från mormor

I dag kom mormor hit. Skönt då pappa drog till Karlskoga och deltävling nr 5 i morse (kl4.30). Charlie fick en sparbil som han genast började köra runt. Mormor tyckte såklart han hade blivit stor och duktig. Men när hon säger allt som han har lärt sig sedan sist så är det liksom då man reflekterar själv över allt som hänt. Han får tex i sig mat själv. Allt äter han inte med sked men han äter sig mätt sen börjar det hamna på golvet om det finns något kvar. Han har slutat med sina gälla skrik. Nu "pratar" han mer och skriker endast då det ekar. Och då på ett annat sätt. Sen är han lugnare på något sätt och kan sitta stil mer och leka och läsa. Hans mest aktiva och för mig krävande period (hittills) var när han precis lärt sig krypa och var och tog på allt. Samtidigt. Nu kan man släppa iväg honom med gåvagnen och han svänger och styr så han klarar sig själv en stund. Han har lärt sig många saker och många fler kommer det att bli! Men so far känner jag mig nöjd men min insats! Han är ju min duktigaste pojke!

God Natt! Fredag i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails