lördag 29 augusti 2009

Grattis älskade Charlie!

God Morgon och grattis på din 1års dag. Jag har väl aldrig varit med om att år gått så fort men som varit så händelserikt. Vid den här tiden i fjol var man inte så kaxig...efter en dags värkar hörde jag vid fem de befriande ordet kejsarsnitt. Äntligen. Så vid den här tiden för ett år sedan hade jag kommit ner från uppvak och vi var helt plötsligt en familj. Världens finaste Charlie låg på mitt bröst och finaste pappan satt i op-kläder bredvid. Sedan dess har det varit många första- gången-upplevelser och nu är vi på första-kalaset-sidan i fotoalbumet. Min älskade finaste lilla Charlie, jag är så glad att just DU blev min lilla bebis!

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis kära lilla Charlie. Feli o jag är så tacksamma att vi fått leka och busa med dig under det här året som gått. Du är en underbar liten kille, alltid så glad, knasig, mysig, snäll och snabblärd.

    vi är så glada att vi är dina grannar och hoppas på många fler roliga stunder med dig och din familj. P&K från Felan o hennes mamma.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Feli och hennes mamma! Visst har vi haft roligt det här året och vad vi har upplevt mycket! Snart börjar vi på samma dagis också. Det blir bra att ha dig där som jag känner. Kanske kan vi ge varandra en kram då det känns jobbigt.

    Tack så mycket för det fina planet jag fick idag. Jag och mamma turas om att leka med det. Vi är också lyckliga grannar och såklart kommer våra upptåg fortsätta i vinter.Tänk dig första snön!
    God natt, P&K från oss

    SvaraRadera
  3. Oj, stora killen nu =) Grattis i efterskott!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails