måndag 1 november 2010

Dålig update...

Ja jag vet att man inte ska använda tidsbrist som anledning att man inte bloggar. Jag hinner ju faktiskt sitta i soffan om kvällarna....Men när man kommer hem från jobbet där man suttit hela dagen framför en dator blir det inte det första man vill göra när man kommer hem efter middag och vardagsgrejer är avklarade.

Men för att uppdatera; vi mår bra, jag trivs på mitt nya jobb, magnus som är i mellan-race-säsong åker på mässor och planerar för nästa säsong. Charlie sjunger hela dagarna, räknar in sig 1-2-3 sen river han lös nyckelpigesången. 

Nu ska jag faktiskt slänga mig i soffan innan det är dags för sängen. Klockan ringer kl. 5. Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Skönt att allt är bra med er:-)
    Vi åker ner till Uppsala i slutet av november och fredagen den 26/11 hade vi tänkt hälsa på er i sjöstaden men då kom vi ju på att du jobbar. Har ni tid så hör gärna av er:-)
    Kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Men dåså, om du ändå sitter framför datorn hela dagarna på jobbet så kan du ju blogga därifrån ; )
    Kul att du trivs!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails