söndag 12 september 2010

Ny höst

Nu har jag klippt mig och uppdaterat min höstgarderob. Det var verkligen nödvändigt. I morgon börjar jag nytt jobb! Hösten är härlig på så sätt, man blir pigg av hög och klar luft och det är lagom svalt väder med sol men utan regn och väldigt mycket för mig förknippat med nystart. Vi har haft en härlig familjehelg med mysochfilmkväll i fredags, soft lördagförmiddag och tini & wini på middagsbesök i går och nu ska vi strax på liten shoppingtur med kusin Felicia innan vi ska uppvakta Charlies kompis Maja som fyllt 2. Laddad för nytt!

2 kommentarer:

  1. mne hallå! fick du jobbaet!!grattis vad roligt.. hoppas att det går bra kramkram

    SvaraRadera
  2. Oj så härligt med nytt i garderoben och nyklippt hår, man själv kanske skulle passa på att klippa sig innan bebis kommer ut:)

    Hoppas dagen går bra på det nya jobbet:)

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails