lördag 28 november 2009

Award


Fick en trevlig överaskning så här på lördagskvällen då jag blivit förärad en award av Nina -Tack så mycket! Med priset följde ett straff -ha ha- att skriva 10 saker om sig själv. Nej det var elakt sagt, jag tycker bara som du Nina. Nej men då kör vi:
♥ Jag dyrkar min underbara lilla skatt Charlie 15 mån
♥ och älskar min käre man
♥ som jag gifte mig med på en strand i Thailand
♥ och dessa prinsar bor jag med i Hammarby Sjöstad
♥ men är jag är uppvuxen i Umeå
♥ där jag utbildade mig till maskiningenjör
♥ men har bytt branch
♥ då jag gillar fina saker
♥ och sätter kvalitet framför kvantitet
♥ och varje dag måste jag ha en god och krämig latte!
Skickar awarden vidare till Lilly, Anna, Emma, Annielie, Kicki och Johanna. Grattis till er!


 

2 kommentarer:

  1. Vad underbart med ett strandbröllop =)

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina awarden! :)
    Försöker lägga upp bilder nu och sen kanske jag kan lägga in den ;)
    Har nu uppdaterat bloggen med världens längsta inlägg men vi har det bra, Paulina och Niklas solar och badar varje dag, jag har blivit ordinerad vila av doktorn så jag sitter/ligger mest inne.
    Ingen stake fann jag heller men ska försöka hitta lite pynt så kanske lite av känslan kan infinna sig?
    Ni verkar ha det bra, Charlie har blivit en stor kille, ska bli kul att se Er sen nästa år :)
    Kram från värmen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails